ღ♥ღعاشقانه هاღ♥ღ

ღ♥ღعاشقانه هاღ♥ღ

یه جایی برای به یاد آوردن عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 25256
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

 

بهترين كدها در صبادانلود


چه فرقی میکند؟

 دیگر چه فرقی میکند

تلفن همراهم جلوی چشمم باشد

یادر جیبم

یا در کشوی میز؟!

وقتی خبری از تو نیست دیگر چه فرقی میکند؟!؟

اگر همیشه هم در دستانم باشد اما تو نباشی

چه فایده ای دارد؟

ای وای کجا مانده ای؟

 


نظرات شما عزیزان:

moshtaba
ساعت20:28---22 مرداد 1391
چقدقشنگ...

امـــــیــــــر
ساعت16:54---2 اسفند 1390
خعلی قشنگ بود

فرشته
ساعت15:10---27 بهمن 1390
سلام عزیزم

خیلی قشنگ بود واقعا راست میگی

میدونی چند وقته همدمم شده 8282 و ویترین ایرانسل؟

دیگه کی خبرم کنه که قرارمون یادت نره؟
بازم دم 8282 گرم که پایان اعتبار اهنگ پیشوازم رو اعلام میکنه


فاطیما
ساعت0:00---27 بهمن 1390
ـــ نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم!دیگر بس است....
راهم را خودم انتخاب میکنم... ــــ

.
.
. از مطالب خوب وپستای عالیت ممنونم گلم حالمو عوض کرد
اگه دوست داشتی به وب منم یه سر بزن
چون معلومه اهله دلی
اگه خواستی منو لینک کن چون لینک شدی
((ورود بیدلان ممنوع))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lovely تاريخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام حالا که اومدی تو برو تو نظر سنجی شرکت کن اگه می خوای وقتی آپ شدم خبرت کنم تو اعضای خبرنامه مشخصاتتو بذار نظر هم برای مطالبم بذار خلاصه همینجوری نیا تو و برو واسه خودت اگه تو اینایی که گفتم شرکت نکنی دعا می کنم به عشقت نرسی.... ღ♥ღشوخی کردم من هیچ وقت همچین دعایی نمی کنمღ♥ღ ღ♥ღبه امید دیدن نظراتتღ♥ღ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hurts-love.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com